19 augusti, 2008

Första dagen tillbaka i skolan. Är i en ny del av skolan, nytt klassrum, nytt skåp. Lyckades slippa få längst ner, skönt att inte behöva krypa på golvet! Skulle helst haft ett högst upp men det är helt okej i mitten. Samma klass i stort sett, lite små ändringar. Synd att några bytt. Vi var ett riktigt bra gäng! Inte så hemskt att gå i skolan men det var riktigt tråkigt eftersom vi inte gjorde något, hade inga riktiga lektioner eftersom vårt schema inte är färdigt. Det var kul att söka om Os, men jag orkar inte med flummiga lektioner. Ska vi vara där överhuvudtaget kan vi väl göra något, inte bara sitta och rita en hel dag.

Insåg att jag måste ha telefon eller mp3 med mig annars blir dagarna för tråkiga.
Sitter och lyssnar på Robyn - Be mine. Den låten påminner mig om innebandy skol em för några år sen ;P
Lyssnade på den på brorsans mp3 mellan matcherna.
Låten är sjukt bra! Och texten är så fin! Hon själv är ju också skitcool!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0