6 augusti, 2008

Jag tänker seriöst bojkotta SF. Nej förlåt det är inte de som bestämmer om sånt. Varför sätter man 15 årsgräns på en film som har 12års gräns i England?!? Vad fan är det för skit?!?!? Jävla helvetes jävla skit.
Jag måste vänta tills den kommer ut på dvd.. Fan att vi inte stannade en vecka till i Brighton. Fuck.

Om du inte förstår så gnäller jag över att det är 15årsgräns på The Dark Knight. Jag trodde att 15 årsgräns var 12 år med vuxen. Fan vad naivt av mig. Nu är det bara att vänta. Gaah. Fuck it.



dagens låt: Jason Mraz - If it kills me
dagens dusch: Runt tio imorse.
dagens frisyr: Utsläppt med grönt diadem..
dagens smink: Inget =D
dagens klädsel: Jeans, Vit boombox tee, mönstrade sneakers
dagens händelse: Hittade en lila glittrig Isabelle penna på gallerix =D
dagens vill ha: Breaking Dawn
dagens saknad: Heath Ledger
dagens drog: Fall Out Boy
Dagens träning: Ingen alls :]
dagens tråkigaste: Att mitt paket möjligtvis kommer efter 14 augusti
dagens måste: Belgiska jordgubbar
dagens dricka: Mer hallon & passionsfrukt
dagens köp: En anslags tavla
dagens mat: Marabou premium milk hazelnut nougat
dagens personer: Mormor & mamma
dagens kärlek: Youtube/ jasonmraz.com
dagens mående: helt ok.

Kommentarer
Postat av: Lina

Ser att du redan har gjort dt ^^

2008-08-06 @ 20:38:55
URL: http://oneplektrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0