Atjo!

Det är magiskt vad en varm dusch kan göra =)


BRUKAR DU:

Peta dig i näsan:
Nepp
Titta på dig själv i spegeln: Njae, inte så ofta.
Gnälla: Tja, ibland ;P
Skrika: Då och då..
Sova: Jaa
Ha ångest: Nää 
Skada dig själv med flit: Nepp, har aldrig
Ta mediciner du inte borde ta: No.
Vilja dö: Neejj
Drömma mardrömmar:  Inte så ofta.
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Ja, jag är gärna annorlunda 
Klä dig i svart: Aldrig i helsvart ;P
Gå till kyrkan: Nej
Gå i skolan: Hm, ja det gör jag faktist ;]
Röka: Nej. Kommer
aldrig hända.
Ljuga: Ibland.
Hata folk: Nej, ja hatar ingen/ingenting
Lita på folk: Ja vissa litar jag på..

VEM:
Saknar du:
Mest Gunilla och Nicki.
Vill du döda: Ingen.
Vill du slå: Ingen kommentar. o_O
Kramade du sist: Bra fråga..
Sårade dig sist: ?
Vill du bli galet full med: Jag vill inte bli galet full.
Gjorde dig riktigt glad senast: Mamma, som köpte choklad åt mig..
Fick du sms från senast: Jennifer tror jag..
Ringde dig senast: Mamma
Är vackrast på jorden: Det vet jag inte.

HAR DU:
För många vänner:
 Nepp, man kan aldrig få för många vänner!
Förföljelsemani: Nää.
Tvångstankar: Näpp...
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet ;P
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nää
Färgat håret: Aldrig
Brutit några ben: Inte ett enda
Några piercings: Inte ens i öronen.
Egen dator: Jaa =D
Bra självförtroende: Jodå, ganska bra självförtroende har jag nog..
Sagt jag älskar dig till någon idag: Jaa
Bjudit ut någon: Nej
Varit kär: Nej
Dumpat någon: Nej
Stulit någonting: Nej
Lämnat landet: Ja
 
HUR
Går du:
Ett steg i taget, oftast framåt hahaha..
Svarar du i telefonen:  Hej, det är Isabelle
Fördriver du tiden: Dagdrömmer, sjunger igenom låtar i huvudet...
Mycket pengar har du: 220 kronor ungefär
Tjänar du pengar: Det gör jag väl inte..
Ofta diskar du: Ibland. Då och då.., i alla fall nånting varje dag, typ en smörkniv xD
Ofta städar du: Lite då och då..
Ofta träffar du din familj: Mamma träffar jag varje dag, brorsan lite mer sällan nu när han flyttat ut..

TROR DU:
Att du kommer bli något:
Ja, det tror jag.
På ett liv efter detta: Ja för min själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0